در گفتگو با مسئول کارگروه بازاریابی سازمان بسیج علمی استان مطرح شد؛

هدف کارگروه بازاریابی، تشخیص خواسته های جامعه است

دکتر محمدرضا کوششی، مسئول کارگروه بازاریابی سازمان بسیج علمی استان، در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل این کارگروه، تشخیص خواسته های جامعه است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، دکتر محمدرضا کوششی، مسئول کارگروه بازاریابی سازمان بسیج علمی استان  و دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی، در  گفتگو با خبرنگار علم و فناوری اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل این کارگروه، تشخیص خواسته های جامعه است.

 

وی با بیان این که، می توانیم با توجه به ایده و پتانسیل نخبگان سازمان بسیج علمی، به موفقیت هایی دست یابیم، ادامه داد: علم بازاریابی کاملا شفاف کرده است که مشتری به دنبال ارزش است و از این شیوه است که می تواند امکان دریافت و یا فروش محصولات و کالا ها را داشته باشد.

مسئول کارگروه بازاریابی سازمان بسیج علمی استان، با اشاره به این که، تمامی ایده ها به صورت محصول تلقی می شوند، گفت: در این کاگروه سعی می شود ایده پردازی ها بر اساس نیازها و خواسته های امروزی و آینده تدارک دیده شود

 

وی با تاکید بر این که انسان های قوی با افکار قوی، در خانواده سازمان بسیج علمی، حضور دادرند، ابراز داشت: این افراد می توانند، محصولات را تجاری سازی کنند و در کنار فروش داخلی، صادرات برای کشورهای دیگر نیز انجام یابد.

 

کوششی ایجاد نگرش در نخبگان را ابتدایی ترین عمل در این کارگروه خواند و گفت: اگر فکر درست باشد، رفتارها و عملکردها نیز درست خواهد بود.

 

وی خاطر نشان ساخت: قصد داریم میان تمام خانواده بسیج علمی استان یکپارچه سازی انجام دهیم.

 

زمان انتشار: پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰:۱۲

شناسه خبر: 74442

دیدگاه ها و نظرات :
نام کامل وارد شود
دقیق و صحیح وارد شود
لطفا فارسی و خوانا باشد
captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب